פרקטים בזול בתל אביב – ריצוף פרקט, הבחירה הנכונה.

פרקטים בתל אביבקיימים סגנונות ריצוף שונים, אך אנו רוצים לייחד מביניהם את ריצוף הפרקט – ריצוף פופולרי המבוסס עץ – מכמה סיבות בולטות. כאן אנו נרחיב מעט על ריצוף הפרקט ולמה זהו סגנון ריצוף כה נבחר.

פרקטים בתל אביב – קצת על ריצוף הפרקט.

קיימים שני סוגים עיקריים של ריצוף פרקט בארץ:

פרקט עץ מלא –

זהו פרקט אשר מבוסס על עץ מלא ומגיע בתור קרשים שלמים מעץ טבעי. אלו מחוברים ומורכבים בעדינות על גבי ריצוף קיים, או משטח ישר, ועוברים לבסוף גימור עדין באמצעות לכה – המעניקה לעץ מראה מט טבעי, או גימור באמצעות שמן – המעניק לריצוף מראה חלק וזוהר לאורך זמן רב.

פרקט עץ מלא הינו פרקט יקר יותר מבין שני הסוגים ולרוב משומש בעיצובים כפריים המבוססים על עץ. אורך חייו ארוך יותר והינה רצפה יותר עמידה לאורך זמן.

פרקט למינציה –

זהו פרקט אשר מקבל את שמו משכבת הגימור העליונה שלו שהינה שכבת ניילון, זאת מספקת לו מראה נוצץ ומגנה על השכבות התחתונות. תחתיה ישנה שכבת מדבקה דמוי עץ, זאת ניתן לשנות בהתאם לבקשתכם ולבצע התאמות אישיות לפי רצונכם, המדבקה מודבקת על גביה של השכבה השלישית והתחתונה ביותר, שהיא תערובת של נסורת מעצים שונים המעורבבים עם מגוון דבקים אשר יוצרים מרקם מעולה שמתאים מאד לריצוף.

פרקט הלמינציה משתנה בטווח מחירו מאד, לרוב זול יותר ממרבית פרקטי העץ המלא. אורך חייו קצר יותר משל פרקט העץ המלא, למרות שישנם סוגים של פרקטים בתל בזול אביב אשר יכולים לשרוד אף יותר מפרקט עץ מלא זול.

פרקטים תל אביב – האם כדאי ליצור קשר עם חברה מקצועית לביצוע הרכבת הפרקט?

חד וחלק – כן. הפרקט הינה רצפה אשר מותקנת בזהירות רבה, בדיוק רב ועם הכלים המתאימים, כלים ויכולות אשר נרכשים במהלך שנות ניסיון על ידי צוות מקצועי של חברות המספקים שירותי ריצוף בסגנון זה. התקנה לא נאותה יכולה לפגום משמעותית בתכונות הפרקט ואף להוריד מאורך חייו.

פרקטים תל אביב – למה לבחור דווקא בנו?

אנו חברה מקצועית, בעלת ניסיון רב בשוק, יכולים לספק לכם את השירות המקצועי והחם ביותר באזורכם, בכל הנוגע לריצוף בכללי ופרקטים בתל אביב והסביבה בפרט. אנו מתחייבים על שליחת צוות במהירות רבה ומחירים זולים ביותר אשר מלווים במגוון הנחות ומבצעים אשר מתחדשים באופן תדיר, כך שתרגישו שבחירתכם בנו, ובריצוף פרקט, הינה הבחירה החכמה והנכונה.