ריצוף פרקט הינה רצפה אשר מאופיינת במידת החלקות שלה, בנעימות המגע ובעוד תכונות רבות אשר גורמות לריצוף הפרקט להיות כל פופולרי בתקופה זו בארץ ובעולם.

פרקטים ראשון לציון – למה כדאי להתקין ריצוף פרקט?

פרקטים ראשון לציוןכבר הזכרנו את העובדה כי הפרקט הינה רצפה חלקה ונעימה למגע, אך הדבר אומר הרבה מעבר. העובדה כי ריצוף הפרקט הינו חלק, נובע כתוצאה מהגימור אשר מבוצע על הריצוף, החלקות תורמת רבות לקלות הניקוי של פרקט בראשון לציון ויכולה לחסוך לכם זמן מצטבר רב על ניקיון ושפשופים.

הרצפה הינה רצפה אשר נעימה להליכה, זאת כתוצאה מתכונות החומר ממנו מורכבים סוגי הפרקטים השונים – עץ מלא לפרקט מעץ מלא, ותערובת של נסורת ודבק לפרקט למינציה.

מעבר לכך, ריצוף הפרקט הינו ריצוף אשר מחזיק זמן רב, אורך חיי פרקט עץ מלא יכול להגיע למעל לחמש עשר שנים, בניגוד לפרקט למינציה, האופציה הזולה יותר, אשר יכולים להגיע לעשר שנים וקצת יותר של אורך חיים במצב שנראה כמו חדש, תוך כדי תפעול מתמיד.

פרקט בראשון לציון – מהן המגרעות בריצוף הפרקט?

אין הרבה מגרעות, אך כחוק טבע, גם לריצוף פרקטים יהיו מגרעות.

המגרעת הכי בולטת הינה הפגיעות של ריצוף הפרקט – הפרקטים בראשון לציון הינם ריצופים עמידים ביותר, אך במידה ונוצרים סדקים (שאגב, ניתן לטפל בהם על ידי השמת שכבה חדשה של גימור) בריצוף הפרקט, מים אשר יכולים לחלחל דרכם יגרמו לנפיחות חומר ולעתים ידרשו החלפת מקטע, וכאן מגיעה המגרעת השנייה, אשר נוגעת בעיקר לפרקט למינציה. בעת פגם אזורי בפרקט עץ מלא, ניתן להחליף אריחים בודדים ולפתור את הבעיה, אך בריצוף למינציה הסיטואציה הופכת בעייתית, זאת מכיוון שריצוף הלמינציה מגיע במקטע אחד, או בכמה מקטעים גדולים, כך שההחלפה תדרוש התאמת מדבקה והחלפת מקטע נרחב, דבר אשר לא תמיד אפשרי או קל לביצוע.

פרקט בראשון לציון – למה דווקא אנחנו?

אנו, פרקט בראשון לציון, הינה חברה מקצועית אשר מקנה שירותי ריצוף שונים בדגש על פרקטים בראשון לציון והסביבה. אנו יכולים לספק לכם את מגוון השירותים החל מהשיחה הראשונה, ולשלוח לאזורכם צוות ראשוני אשר יוכל בקלות לעמוד את העבודה העתידית ולתת לכם מגוון עצות וטיפים לגבי ההמשך.

אנו יכולים לתת לכם מענה בכל הנוגע לשאלות, התקנות או תיקונים בריצוף פרקטים בעיר ראשון לציון, מעבר לכך הננו בעלי צוות מקצועי, בעל כלים חדישים אשר בעזרתם נוכל בקלות רבה ובזמן קצר לעזור לכם בכל בקשתכם.