ניקוי פרקט אינו ניקוי של רצפה רגילה

רצפות הפרקט נעשות פופולריות יותר ויותר כיום, שכן הן נותנות לבית פן עיצובי מודרני שמשלב בין חמימות לבין דקורטיביות רבה. למרות הפופולריות הגוברת של הפרקט, עדיין אנשים רבים אינם יודעים איך לנקות אותו בצורה שמצד אחד תסיר ממנו את הכתמים ומצד שני תשמור עליו לאורך זמן. רצפת פרקט אמנם מתחלקת לשני סוגים, למינציה ועץ טבעי, אך התחזוקה והניקיון של כל רצפות הפרקט היא דומה למדי.

שני הסוגים נוטים להיות רגישים מאוד לחומרי ניקוי חריפים ואף למים. הניקוי של פרקטים הוא שונה מאוד מניקויה של רצפה רגילה, שכן לא ניתן לעשות "ספונג'ה" כפי שאנו רגילים לעשות ברצפת אריחים, אלא יש להשתמש בחומרי ניקוי ייחודיים ולהקפיד להמעיט בשימוש במים. אי הקפדה על הכללים המרכזיים בניקוי רצפת פרקט משמעה יצירת סדקים לא רצויים ברצפה, הורדת השכבה המגנה ופשוט ירידה בנראות ובאיכות של הפרקט שלכם.

 כדי שהרצפה שלכם תיראה יפה ונקייה לאורך זמן רב, יש להקפיד לבצע עבודת ניקיון יסודית. ניתן לפנות אל חברת ניקיון מקצועית או לנקות את הרצפה בעצמכם ולשם כך חשוב להכיר את דרכי הניקוי של הפרקט.

דרכי ניקוי לרצפת פרקט

יש מספר דרכים לביצוע ניקיון של רצפת פרקט:

רוצים ניקיון באמת יסודי? אפשר לפנות לחברת ניקיון

אם אתם מרגישים שרצפת הפרקט שלהם נראית מלוכלכת, שחוקה או דהויה ואינכם מצליחים לנקות את הכתמים בעצמכם, תמיד אפשר לפנות אל חברת ניקיון. קיימות חברות ניקיון בעלות מומחיות בניקוי פרקטים, אשר משתמשות בחומרי ניקוי איכותיים שלא ניתן להשיג באופן עצמאי. חברת ניקיון לא רק תנקה את הפרקט, אלא גם תצפה אותו בשכבה מגנה, דבר שישמור על ניקיונו לאורך זמן. מדי כמה שנים ניקיון מקצועי הוא מומלץ מאוד.