התקנת פרקטיים יוקרתיים למטבחים מעוצבים

המטבח הוא אחד החללים שבהם אנו נמצאים כמעט הכי הרבה זמן, הרי בו אנו מבשלים, אופים, מדיחים כלים, יושבים לארוחה עם בני משפחה וחברים, יושבים לשתות קפה ובכלל מעבירים בו שעות רבות. לכן, על המטבח להיות פרקטי ומותאם בקפידה לדיירי הבית על מנת שהם יוכלו לבצע בו שימוש נוח בשגרת היום יום.

תהליך של עיצוב מטבחים או החלפתם לחדש, דורשים ידע רב ויד מקצועית שתהיה מעורבת ואפילו כמה ידיים מקצועיות כדי לקבל תוצר מושלם, כדוגמת – חשמלאים, נגרים, מעצבי פנים, אנשי אינסטלציה, ריצוף ועוד. כאשר מדברים על ריצוף, נראה כי פרקטיים חזרו לאופנה ובגדול והם משתלבים בצורה נהדרת במטבח, מה מהופך אותם לנפוצים בתהליך עיצוב מטבחים.

כל היתרונות של התקנת פרקטיים במטבחים

לרצפת פרקט יש מראה מיוחד שלא ניתן להסביר במילים, אלה רק במראה. התחושה החמימה לצד המראה העשיר של הפרקט מאפשרים לחלל להיראות חמים ומזמין. כיום ניתן למצוא פרקטיים במגוון רב של סגנונות וצבעים והתאמתם אל מבחר רחב של מטבחים, חלקם בעלי מראה כפרי, קלאסי, יוקרתי, מודרני, איטלקי, אירופאי ועוד מגוון רב של יתרונות נוספים. אז בואו נראה מהם היתרונות הבולטים בפרקטיים:

רצפה חמימה ונעימה למראה ולמגע – רצפת פרקט היא בעלת מראה חמים המזכירה מעט את הטבע, כיוון שהיא עשויה מעץ ולרוב הגוונים השולטים הם עץ גווני עץ בהירים או כהים. כמו כך, רצפת פרקט היא חמימה לכפות הרגליים ומתאימה למי שאוהב ללכת יחף בביתו וגם למי  שמעוניין למנוע את התחושה של רצפה קרירה. חשוב לציין כי פרקט עץ נשאר באופן תמידי בטמפרטורת החדר לכן הוא מהווה מצע חמים ונעים לכפות הרגליים תמיד.

תחזוקה קלה – רצפת פרקט היא קלה לניקוי והתחזוקה שלה קלה במיוחד. לצורך ניקוי הפרקט כל שעליכם לעשות הוא להשתמש עם חומרי ניקוי ייעודיים לפרקט ולא להשתמש בהרבה מים וללא מאמץ רב. כמו כן, הפרקט שומר על מראה מבריק ונקי כל הזמן, מה שהופך אותו ובצדק למבוקש מאוד.  

מגוון רב של סוגי פרקטיים- ניתן למצוא מגוון רב של סוגי פרקטיים השונים זה מזה מבחינת איכותיות וחומרים. תוכלו למצוא את הפרקט השכבתי,  פרקט העשוי מעץ מלא, פרקטיים המגיעים בליטוש וגימור מיוחדים, פרקטיים מעץ אמתי עם גוון עץ ועוד מגוון רב של סוגים נוספים. הפרקטיים הנפוצים כיום בשוק לרוב עשויים מהחומרים הבאים: מעץ אלון, מבמבוק, פולימרי, פי וי סי, שכבתי ועוד. על מנת ליהנות מהפרקט למשך שנים רבות, מומלץ לרכוש פרקט העשוי מחומר איכותי, כאשר העדיפות היא לבחור בפרקט העשוי מעץ מלא.

מבחר רב של צבעים – את הפרקטיים ניתן למצוא בצבעים שונים ואפילו בצבעים שאינם סטנדרטים, כך שתוכלו ליהנות ממבחר רב של צבעים לבחירה ולא רק בצבעים מסורתיים ומוכרים.